Zpět

Potřebuji zadat samoodečet

Nebojte se, nebudete muset nic sčítat ani odečítat. Jen opíšete čísla z elektroměru nebo plynoměru, pošlete nám je a my je předáme distributorovi k dalšímu zpracování. Jedná se o záznam spotřebované energie.
Samoodečet vám pomůže, když potřebujete vystavit konečné vyúčtování, třeba při přepisu či ukončení smlouvy nebo při změně produktu.
Samoodečet je ideální ve chvílích, kdy chcete mít svou spotřebu pod kontrolou.

Při samoodečtu zadejte čísla, která vidíte na elektroměru nebo plynoměru.
Seznam dosud zaznamenaných stavů svého elektroměru nebo plynoměru najdete v ČEZ ON‑LINE. Buď v detailu odběrného místa, anebo při samotném zadávání stavu. Můžete si rychle a snadno srovnat spotřebu nebo jen zjistit, jaké přesné číslo máte opsat.

Zadat samoodečet on‑line

Nahlaste stav elektroměru nebo plynoměru kdykoliv.

Změnu zvládnete i bez registrace na webu samoobsluhy.

Pomohly Vám uvedené informace?


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde