Jak přejít k MOBILU OD ČEZ?

Stačí tři snadné kroky a můžete být pořád spolu!

  1. Objednejte si SIM kartu MOBILU OD ČEZ

    Nejjednodušší je vyplnit on-line objednávku na našem webu. Můžete ale klidně zavolat na Zákaznickou linku 800 810 820 nebo se zastavit na našich kontaktních místech.

    • Převeďte k nám svoje číslo

      Stačí u vašeho stávajícího operátora vypovědět smlouvu a požádat o kód ČVOP. Podle něj vaše číslo převedeme k nám.

      TIP: Objednávku můžete vyplnit, i když ČVOP ještě nemáte. Stačí nám ho dodatečně zavolat.

    • Vyberte si u nás nové číslo

      Vaše nové číslo MOBILU OD ČEZ bude vždy ve tvaru 705 xxx xxx a můžete si ho vybrat z celkem 10 variant.

      TIP: Na Zákaznické lince pro vás nové číslo vybereme z kapacitních důvodů automaticky.

  2. SIM karta vám přijde až domů

    Spolu se SIM kartou vám poštou pošleme i vaši smlouvu. Stačí ji podepsat a vrátit na naši adresu – a můžete být pořád spolu!

Rozhodli jste se? Začněte tady…

Jak si objednat novou SIM kartu?

ON-LINE

  • Vyřiďte objednávku na našich stránkách.

Telefonicky

  • Zavolejte na Zákaznickou linku 800 810 820.

Osobně

  • Najděte si nejbližší pobočku.
  • aktivovanou SIM kartu dostanete přímo na místě.

Jak ukončit smlouvu u vašeho operátora?

Dejte svému operátorovi výpověď – písemně na jeho adresu, osobně na pobočce nebo prostřednictvím jeho infolinky.

TIP: Stáhněte si vzor výpovědi pro jednotlivé operátory – Vodafone, T-Mobile, O2

Při podávání výpovědi si rovnou řekněte o Číslo výpovědi opouštěného operátora (ČVOP). Jakmile číslo dostanete, zavolejte nám ho na Zákaznickou linku 800 810 820. Od té chvíle už převod čísla vyřešíme za vás.

Máte další dotazy ohledně převodu čísla? Kontaktujte nás, rádi vám poradíme.

Podejte u svého operátora výpověď smlouvy

Dostanete SMS obsahující kód ČVOP

Sjednáte si smlouvu s MOBILEM OD ČEZ