MOBIL OD ČEZ

    MOBIL OD ČEZ je virtuálním operátorem pro rodiny, jehož služby jsou založeny na tom, že si každý člen rodiny vybere na míru přesně to, co potřebuje.  Během doby, co je taková rodina s námi, si navíc může služby jednoduše měnit podle toho, jak zrovna potřebuje – tu více minut, tu méně, přidat SMS balíček, upravit si velikost internetu apod.  Smlouva s námi je bez závazku. A jak to vnímají dvě základní skupiny, které se rozhodly přejít právě k MOBILU OD ČEZ?

    Zákazníkům tradičních operátorů s paušálními službami, kteří zvolili MOBIL OD ČEZ, vyhovuje především to, že se u nás nemusí uvazovat na dva roky k neomezeným tarifům, které pro ně byly povětšinou drahé. Zvolili si přesně to množství volných jednotek, které sedne na míru jejich intenzitě volání, psaní SMS nebo používání mobilního internetu. Toto všechno navíc za ceny, které u konkurence v dnešní nabídce nenajdete.

    Zákazníkům tradičních operátorů s předplacenou službou, kteří zvolili MOBIL OD ČEZ, vyhovuje především cena za minutu volání, která je 2,20 Kč. V mnoha případech představuje dokonce i třikrát méně, než zákazníci se SIM kartou na kredit stále ještě platí. Navíc se u nás už nemusí starat o dobíjení kreditu či mít obavu z toho, že jim kredit dojde v nejméně vhodném okamžiku.

    Proč si naši zákazníci aktivují balíčky služeb? Je to jednoduché, tedy zejména pro toho, kdo zná svoji měsíční potřebu. S balíčky volání získáváte na účtování po vteřinách, navíc vám je stejně jako SMS balíčky převádíme do dalšího období, kde se spotřebují jako první. V případě balíčků internetu, když už jej trochu využíváte, se aktivací vyhnete tzv. dennímu balíčku, který je v případě každodenní aktivace finančně nevýhodný. Všechny balíčky můžete navíc v průběhu měsíce měnit, samozřejmě podle toho, jak zrovna potřebujete.

  • Můžu si u ČEZ ponechat svoje staré telefonní číslo?
  • Získám jako stávající zákazník ČEZ nějaké výhody?
  • Jak si zařídit MOBIL OD ČEZ?
  • Můžu si k SIM kartě MOBILU OD ČEZ koupit i mobilní telefon?
  • Jak velkou porci internetu vlastně potřebuji?
  • Dovolám se s MOBILEM OD ČEZ po celé České republice?
  • Fungují služby MOBILU OD ČEZ i v zahraničí?
  • Chci si vybrat vlastní telefonní číslo, je to možné?
  • Jak se v telefonu nastavují SMS, MMS a internet?
  • Jak aktivovat balíčky volání, SMS a internetu?
  • Jak fungují balíčky volání, SMS a internetu?
  • Můžu si nějak hlídat svoji útratu?
  • Chci se připojit k internetu, jak na to?
  • Nechci se připojovat k internetu, co mám udělat?
  • Jak zajistím, aby mi telefon fungoval v zahraničí, a kolik to stojí?
  • Můžu ovládat svůj bankovní účet?
  • Špatně zadaný PIN a PUK
  • Co mám dělat, když přijdu o telefon (ztráta, krádež)?
  • Kde zjistím útratu za minulé zúčtovací období?
  • Jak budu platit za faktury, můžu si dobít kredit?
  • Jak se vyznám ve faktuře?
  • Jak postupovat, když chci opustit MOBIL OD ČEZ