Informace k výrobnímu EANu

Pokud jste naším zákazníkem, a máte zájem, abychom za vás převzali odpovědnost za odchylku, napište na vyrobny@cez.cz. Do předmětu uveďte: „Chci převzít odpovědnost za odchylku“ a do těla e-mailu uveďte EAN výrobny, pro kterou máme převzít odpovědnost za odchylku.

Následně vás budeme informovat, ke kterému datu jsme odpovědnost za odchylku převzali. 

 

 

Informace k výrobnímu EANu

Pokud jste naším zákazníkem, a máte zájem, abychom za vás převzali odpovědnost za odchylku, napište na vyrobny@cez.cz. Do předmětu uveďte: „Chci převzít odpovědnost za odchylku“ a do těla e-mailu uveďte EAN výrobny, pro kterou máme převzít odpovědnost za odchylku.

Následně vás budeme informovat, ke kterému datu jsme odpovědnost za odchylku převzali. 

 

 

Poslední šance na vyřízení převzetí odpovědnosti za odchylku včas.

Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Technické záležitosti

Technické záležitosti

Vzhledem k probíhající liberalizaci evropského energetického trhu a pravidlům nastaveným evropskou legislativou fungují společnosti ČEZ Prodej a ČEZ Distribuce od října 2016 úplně odděleně. ČEZ Prodej řeší všechny hlavní potřeby týkající se dodávky energií. Technické požadavky související s distribucí a hlášení poruch spadají do působnosti společnosti ČEZ Distribuce. Abychom vám ulehčili orientaci v novém rozdělení zákaznické péče, připravili jsme přehled požadavků, které společnosti řeší.

ČEZ PRODEJ PRO VÁS I NADÁLE ZAJISTÍ

 

Kdy kontaktovat ČEZ Distribuci ?

  • Nahlášení přerušení dodávky elektrické energie (poruchy)
  • Převzetí podkladů od cizího zařízení (přípojka, transformační stanice)
  • Dotazy na připojovací podmínky a na technické podmínky připojení (příloha smlouvy vystavené na základě žádosti o připojení)
  • Dotazy na stav úpravy zařízení distribuční soustavy prováděné na základě smlouvy o smlouvě budoucí (termíny, oznamování změn a překážek v plnění smluvních podmínek připojení nebo v součinnosti nutné k připojení)
  • Změna podmínek připojení u dosud nepřipojeného odběrného místa
  • Dotaz na plánované odstávky dodávky elektrické energie
  • Objednání izolace vodičů při práci v jejich blízkosti
  • Požadavek na ořez stromoví v blízkosti vedení
  • Požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu
  • Vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci
  • Dotazy k majetkoprávním vztahům
  • Vyjádření k činnosti v ochranném pásmu zařízení distribuční soustavy
  • Sdělení o existenci elektrických nebo komunikačních sítí na pozemcích pro účely stavby
  • Žádost o přeložku zařízení distribuční soustavy
  • Dotazy na podmínky přeložky a její průběh Změna domluveného termínu montéra
  • Nahlášení závady spínacího prvku
  • Požadavek na změnu časů spínání HDO
  • Reklamace časů spínání HDO
  • Smlouva o distribuci elektrické energie
  • Dotazy a registrace do Distribučního portálu dip.cezdistribuce.cz
  • Náhrada škody
  • Nahlášení neoprávněného odběru
  • Krátkodobé navýšení jističe

Bližší informace ohledně distribučních záležitostí najdete na www.cezdistribuce.cz.

 

Pomocník při stavbě domu

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more
Často kladené otázky k valné hromadě
Zjistit více