Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 


Podpora Technické záležitosti

Technické záležitosti

Vzhledem k probíhající liberalizaci evropského energetického trhu a pravidlům nastaveným evropskou legislativou fungují společnosti ČEZ Prodej a ČEZ Distribuce od října 2016 úplně odděleně. ČEZ Prodej řeší všechny hlavní potřeby týkající se dodávky energií. Technické požadavky související s distribucí a hlášení poruch spadají do působnosti společnosti ČEZ Distribuce. Abychom vám ulehčili orientaci v novém rozdělení zákaznické péče, připravili jsme přehled požadavků, které společnosti řeší.

ČEZ PRODEJ PRO VÁS I NADÁLE ZAJISTÍ

 

Kdy kontaktovat ČEZ Distribuci ?

  • Nahlášení přerušení dodávky elektrické energie (poruchy)
  • Převzetí podkladů od cizího zařízení (přípojka, transformační stanice)
  • Dotazy na připojovací podmínky a na technické podmínky připojení (příloha smlouvy vystavené na základě žádosti o připojení)
  • Dotazy na stav úpravy zařízení distribuční soustavy prováděné na základě smlouvy o smlouvě budoucí (termíny, oznamování změn a překážek v plnění smluvních podmínek připojení nebo v součinnosti nutné k připojení)
  • Změna podmínek připojení u dosud nepřipojeného odběrného místa
  • Dotaz na plánované odstávky dodávky elektrické energie
  • Objednání izolace vodičů při práci v jejich blízkosti
  • Požadavek na ořez stromoví v blízkosti vedení
  • Požadavek na vytyčení kabelového vedení v terénu
  • Vyjádření ke stavbě, územnímu plánu a projektové dokumentaci
  • Dotazy k majetkoprávním vztahům
  • Vyjádření k činnosti v ochranném pásmu zařízení distribuční soustavy
  • Sdělení o existenci elektrických nebo komunikačních sítí na pozemcích pro účely stavby
  • Žádost o přeložku zařízení distribuční soustavy
  • Dotazy na podmínky přeložky a její průběh Změna domluveného termínu montéra
  • Nahlášení závady spínacího prvku
  • Požadavek na změnu časů spínání HDO
  • Reklamace časů spínání HDO
  • Smlouva o distribuci elektrické energie
  • Dotazy a registrace do Distribučního portálu dip.cezdistribuce.cz
  • Náhrada škody
  • Nahlášení neoprávněného odběru
  • Krátkodobé navýšení jističe

Bližší informace ohledně distribučních záležitostí najdete na www.cezdistribuce.cz.

 

Pomocník při stavbě domu

Potřebovali jste něco jiného?


FAQ regarding general meeting
Find more