Zpět

Mám přeplatek, co s tím?

Pokud požadujete vrátit přeplatek z vašeho posledního vyúčtování, můžete váš požadavek zadat přímo zde. Přeplatek vám bude vrácen tak, jak je uvedeno ve smlouvě. Tedy na váš bankovní účet nebo složenkou.

Postup pro vrácení přeplatku

  1. zadejte vaše kontaktní údaje uvedené ve smlouvě.
  2. vyplňte číslo vyúčtování.
  3. formulář odešlete. O vrácení přeplatku vás budeme informovat.

KDE NAJDU POTŘEBNÉ ÚDAJE

faktura náhled
Věděli jste, že i v ČEZ ON‑LINE si můžete nastavit, zda chcete přeplatek vracet nebo rozpouštět do záloh?

 

Pomohly Vám uvedené informace?


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde