Zpět

Všechny články

Energetická legislativa

Energetický rádce

Formuláře (ČEZ ON-LINE)

Garantované standardy

Nahlášení přerušení dodávky elektrické energie (poruchy)

Ombudsman ČEZ

Osobní účet ČEZ ON-LINE

Ostatní služby

Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Proč být s námi

Žádost o přezkoušení (kontrolu) elektroměru/plynoměru


V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde