Pokud jste v předpisu SIPO nenašli zálohu na elektřinu, nebo je tato záloha nižší než obvykle, je to tím, že jsme Vám do záloh zohlednili příspěvek státu na energie tzv. úsporný tarif a odpuštění poplatku za podporované zdroje energie (POZE). Více informací v textu níže

 

Poradíme Vám ohledně energií. 18.-19. 5. v zákaznickém centru v Pardubicích.

 


Podpora Jak proběhne změna na vylepšenou nabídku Mobil od ČEZ u stávajících i nových čísel?

Jak proběhne změna na vylepšenou nabídku Mobil od ČEZ u stávajících i nových čísel?

Naprosto hladce... Připravili jsme pro vás přehled změn i praktické příklady, ve kterých najdete vše, co potřebujete vědět.

Novinky v naší nabídce:

    • U Neomezených tarifů a SMS s daty a u kombinovatelných balíčků Internetu jsme navýšili datové objemy, ale ceny jsme ponechali stejné. Například u tarifu Neomezené volání a SMS s 1,5 GB jsme zvýšili objem dat na 3 GB a tarif přejmenovali na Nekonečné volání a SMS s 3 GB. U balíčku Internet 4 GB jsme data navýšili na 5 GB a zachovali stejný měsíční poplatek.

    • Do nabídky přidáváme zcela neomezený tarif Nekonečné volání, SMS a data s rychlostí 5 Mb/s na síti 5G za skvělou cenu 599 Kč měsíčně.

    • Připravili jsme také úplně nové, atraktivní balíčky Internetu – např. Internet 10 GB nebo Internet 25 GB, které fungují v síti 5G.

    • K 1. 3. 2023 ukončujeme nabídku tarifů Neomezené volání a SMS s 12 GB a Neomezené volání a SMS s 35 GB, místo nich nabízíme tarif se zcela neomezenými daty s výrazně nižším měsíčním poplatkem.

    • Ukončujeme také nabídku Samostatných datových tarifů Data 3 GB a Data 20 GB. Pro zákazníky najdeme na základě jejich aktuální spotřeby vhodnou kombinaci balíčku Volání a balíčku Internetu.

  • Upravujeme cenu Volání 0 a Volání 25, kde dochází z důvodu výrazně zvýšených nákladů k navýšení ceny o 20 Kč.

Informaci o změně a datum změny naleznou naši stávající zákazníci vždy u konkrétního telefonního čísla ve vyúčtování. Veškeré detaily najdete také v aktuálním ceníku.


Co se od 5. 5. 2023 změní a jak se vás to týká?


MOBIL od ČEZ ještě nevyužívám

Jak to bude fungovat u nově objednaných SIM karet?

U SIM karet objednaných po 5. 5. 2023 můžete rovnou využívat všech výhod vylepšené nabídky včetně naší novinky - tarifu Nekonečné volání, SMS a data v síti 5G jen za 599 Kč.


Jsem zákazník MOBILU od ČEZ

Zákazníkům s tarify Neomezené volání a SMS s 750 MB, Neomezené volání a SMS s 1,5 GB, Neomezené volání a SMS s 4 GB a Neomezené volání a SMS s 6 GB navýšíme objem dat, nově v síti 5G. Cenu ponecháváme stejnou. Tato změna se projeví i v názvu tarifu.

Konkrétní příklad:

Pokud nyní využíváte tarif Neomezené volání a SMS s 4 GB, navýšíme k 5. 5. 2023 objem dat na 8 GB a změníme název tarifu na Nekonečné volání a SMS s 8 GB. Tato změna nebude mít vliv na cenu tarifu, ta zůstane stejná jako je nyní.

Nový datový objem vám v plném rozsahu nastavíme bez ohledu na to, kolik dat jste do 4. 5. 2023 vyčerpali z vašeho původního tarifu.

Poskytování tarifů Neomezené volání a SMS s 12 GB a Neomezené volání a SMS s 35 GB ukončujeme a nahrazujeme je tarifem Nekonečné volání, SMS a data s rychlostí 5 Mb/s v síti 5G za 599 Kč. Získáte tak neomezený přístup k internetu za nižší měsíční poplatek.

Konkrétní příklad:

Pokud nyní využíváte tarif Neomezené volání a SMS s 35 GB za 949 Kč, převedeme vás na nový tarif Nekonečné volání, SMS a data, měsíční poplatek bude jen 599 Kč.

O konkrétním datu změny vás budeme informovat individuálně prostřednictvím vyúčtování. Ke změně tarifu dojde po datu 5. 5. 2023.

U balíčků Volání 0 a Volání 25 jsme z důvodu výrazně zvýšených nákladů upravili měsíční poplatek, a to konkrétně u balíčku Volání 0 z 19 Kč na 39 Kč a u balíčku Volání 25 z 39 Kč na 59 Kč. Změna ceny bude platná od prvního dne nového zúčtovacího období, které začne běžet po 5. 5. 2023. O konkrétním datu změny vás budeme informovat individuálně prostřednictvím vyúčtování. Ostatní parametry u obou balíčků, jako je výše základních poplatků, např. cena volání, cena SMS a další poplatky, zůstávají stejné.

Zákazníkům využívajícím kombinovatelné balíčky Internetu navýšíme objem dat bez změny ceny. Změna objemu dat se pro přehlednost projeví i v názvu balíčku.

Konkrétní příklad:

Pokud nyní využíváte například balíček Internet 750 MB, navýšíme k 5. 5. 2023 objem dat a změníme název balíčku na Internet 1 GB. Tato změna nebude mít vliv na cenu balíčku, ta zůstane stejná.

Nový datový objem vám v plném rozsahu nastavíme bez ohledu na to, kolik dat jste do 4. 5. 2023 vyčerpali z vašeho původního balíčku.

Poskytování tarifů Data 3 GB a Data 20 GB ukončujeme. U zákazníků, kteří v současnosti tyto tarify využívají, se vždy podíváme na průměrnou spotřebu dat za uplynulá období a na základě spotřeby je převedeme na kombinaci balíčků Volání a Internet.

Dobrou zprávou pro zákazníky je snížení ceny volání po vyčerpání volných jednotek z 3,90 Kč na 2,90 Kč za minutu a snížení ceny SMS z 1,90 Kč na 1,50 Kč. Ostatní nastavení (např. roaming, mezinárodní volání, MMS atd.) zůstává stejné.

Konkrétní příklad:

Pokud nyní využíváte tarif Data 20 GB, nahradíme jej na základě vaší spotřeby buď balíčkem Volání 0 a balíčkem Internet 10 GB za 338 Kč nebo balíčkem Volání 0 a balíčkem Internet 25 GB za 438 Kč. Nové balíčky Internet 10 GB a Internet 25 GB podporují technologii 5G.

O konkrétním datu změny vás budeme informovat individuálně prostřednictvím vyúčtování. Ke změně tarifu dojde po datu 5. 5. 2023.


Co mám dělat, když se mi nové nastavení nelíbí?

Pokud vám tato změna nevyhovuje a rádi byste si nastavili tarif dle vlastního výběru, můžete to snadno udělat v MŮJ ČEZ, na Zákaznické lince nebo kontaktních místech ČEZ. Své nastavení si můžete podle potřeby zdarma měnit jednou za zúčtovací období. Smlouvu také samozřejmě můžete bez sankce vypovědět.

Co hledáte?


Nejčastější dotazy k valné hromadě
Více zde
FAQ regarding general meeting
Find more