Nechte na nás starosti s domácností
S pojištěním ČEZ ASISTENT za vás vyřešíme havárie v domácnosti i opravy spotřebičů

Jen za 10 Kč
měsíčně
Pojištění ČEZ ASISTENT zajišťuje nepřetržitou pomoc v případě havárie v domácnosti či poruchy spotřebiče, který není starší 10 let nebo se na něj nevztahuje záruka.
4 důvody, proč si sjednat pojištění od ČEZ
Nízké náklady
Jen za 10 Kč měsíčně získáte jistotu opravy spotřebičů nebo vyřešení příčiny havárie s limitem plnění 5 000 Kč.
Oprava spotřebiče
Seženeme opraváře pro spotřebič, který není starší 10 let nebo se na něj nevztahuje záruka.
Nepřetržitý provoz
Linka 221 586 500 pro nahlášení pojistných událostí je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Prověřený partner
Asistenční služby pro zákazníky Skupiny ČEZ zajišťuje Europ Assistence s.r.o., která v ČR působí od roku 2001.
S čím vám pojištění ČEZ ASISTENT pomůže?
Limit plnění
Havárie v domácnosti
- Instalatér, elektrikář, plynař, topenář – výjezd technika, náklady na jeho práci
- Drobný materiál zdarma
- Nonstop asistenční linka pro hlášení havárií (24 hodin, 7 dní v týdnu)
Limit plnění: 5000
Kč
Porucha elektrického spotřebiče
- Vztahuje se na opravy: lednice, chladničky, kombinované chladničky, mrazničky, pračky, sušičky prádla, kombinované pračky se sušičkou prádla, myčky nádobí, sporáku, trouby (kromě samostatné mikrovlnné), digestoře
- Výjezd technika, náklady na jeho práci
Limit plnění: 5000
Kč
Porucha plynového spotřebiče
- Vztahuje se na opravy: plynového sporáku a vařiče, plynového kotle, průtokového ohřívače, plynového ohřívače vzduchu
- Výjezd technika, náklady na jeho práci
Limit plnění: 5000
Kč
Zablokované dveře
- Zabouchnuté dveře, poškozený zámek, zlomený klíč
- Odblokování vstupních dveří zámečníkem
- Drobný materiál zdarma
Limit plnění: 5000
Kč
Sjednejte si pojištění ČEZ ASISTENT
Zanechte nám na sebe kontakt a my se vám nejpozději do 2 pracovních dnů ozveme.
Nebo zavolejte na 800 810 820
v pracovní dny od 8 do 16 hodin
Pro nahlášení pojistné události volejte nonstop na 221 586 500.
Nejčastěji řešíte
Zajímá vás něco dalšího nebo jen potřebujete s něčím poradit? Toto jsou nejčastější situace, které řešíte.
ČEZ ASISTENT - Dokumenty platné pro pojištění sjednané od roku 2012 do 30. 11. 2018 a dále od 1. 8. 2019
- Všeobecné pojistné podmínky ČEZ 120628
- Zvláštní pojistné podmínky ČEZ 120628
- Rámcová pojistná smlouva ČEZ 120628
- Předsmluvní informace ČEZ ASISTENT platné pro smlouvy uzavřené od 1. 8. 2019
- Informační dokument o pojistném produktu platný pro smlouvy uzavřené od 1. 8. 2019
- Informace o zpracování osobních údajů Europ Assistance
ČEZ ASISTENT - Dokumenty platné pro pojištění sjednané od 1. 12. 2018 do 31. 7. 2019
- Všeobecné pojistné podmínky EA 000811_3_1802
- Zvláštní pojistné podmínky EA 000811_3_1802
- Rámcová pojistná smlouva EA 000811_3_1802
- Dodatek č. 1 ke smlouvě EA 000811_3_1802
- Informační dokument o pojistném produktu platný pro smlouvy uzavřené od 1. 12. 2018 do 31. 7. 2019
- Předsmluvní informace ČEZ ASISTENT platné pro smlouvy uzavřené od 1. 12. 2018 do 31. 7. 2019
ČEZ ASISTENT PLUS
Služba ČEZ ASISTENT PLUS byla ukončena k 1. 1. 2020.