ČEZ ASISTENT

Vyřešíme za vás starosti s opravou spotřebiče či havárií v domácnosti.

Hlášení události

Máte ČEZ ASISTENT?
Volejte nonstop

221 586 500

Pojištění ČEZ ASISTENT zajišťuje nepřetržitou pomoc (asistenční služby) v případě havárie v domácnosti či poruchy spotřebiče v domácnosti, který není starší 10 let nebo se na něj nevztahuje záruka.

Na co se pojištění ČEZ Asistent vztahuje?

Pojistná událost Limit plnění Plnění se vztahuje na:
Havárie v domácnosti bezprostředně související s dodávkou elektřiny a plynu – elektrikář, instalatér, topenář, plynař 5 000 Kč výjezd technika, náklady na jeho práci související s vyřešením havarijní situace a drobný materiál
Porucha elektrického spotřebiče – lednice, chladnička, kombinovaná chladnička, mraznička, pračka, sušička prádla, kombinovaná pračka se sušičkou prádla, myčka nádobí, sporák, trouba (kromě samostatné mikrovlnné), digestoř 5 000 Kč výjezd technika, náklady na jeho práci související s opravou spotřebiče
Porucha plynového spotřebiče – plynový sporák a vařič, plynový kotel, průtokový ohřívač, plynový ohřívač vzduchu 5 000 Kč výjezd technika, náklady na jeho práci související s opravou spotřebiče
Zablokované dveře – např. zabouchnuté dveře, poškozený zámek, zlomený klíč 5 000 Kč výjezd technika, náklady na jeho práci související s vyřešením situace a drobný materiál

Za drobný materiál se nepovažuje například nová sada klíčů v případě výměny bezpečnostního zámku dveří nebo náhradní díly použité k opravě zařízení či spotřebičů.

K určení stáří spotřebiče je nutné doložit doklad prokazující stáří spotřebiče (např. doklad o koupi spotřebiče jako nové věci, příp. výrobní štítek).

Úplné podmínky pojištění naleznete ve všeobecných pojistných podmínkáchzvláštních pojistných podmínkách.

Hlášení události 221 586 500

Linka je k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

 

Máte zájem o pojištění ČEZ ASISTENT nebo ČEZ ASISTENT PLUS?

Vámi zadané osobní údaje bude jako správce zpracovávat společnost ČEZ Prodej, a.s., sídlem Duhová 425/1, 140 53 Praha 4, IČO 27232433, za účelem nabídky produktů a služeb. Podrobnosti jsou uvedeny v Informaci o zpracování osobních údajů.

V rámci vzájemné ochrany při návštěvě pobočky vás prosíme o dodržování následujících pravidel

Mějte zakrytá
ústa a nos
respirátorem nebo
nanorouškou

Při čekání dodržujte odstup 2 metry

Při kýchání a kašlání si zakrývejte ústa kapesníkem nebo paží

Upozornění

Zákaznická centra jsou pro vás otevřená. Vyřešíte na nich i požadavky týkající se distributorů energií. V seznamu poboček je poznáte podle názvu „Zákaznické centrum“ nebo „Kontaktní místo“.

Vybrané požadavky můžete řešit online. Z pohodlí svého domova vyřídíte například nahlášení samoodečtu, změnu záloh, adresy nebo způsobu platby, vrácení přeplatku a mnoho dalších věcí spojených s vaší smlouvou.


Více informací

Pro informace o síti pokračujte zde
Pro informace o službách internetu od ČEZ pokračujte zde